fredag, december 29, 2006

Synnerligen sympatisk synpunkt

Erik Laakso, denna glade store man med det lustiga skägget levererar en synnerligen sympatisk synpunkt gällande Socialdemokratins framtidsinriktade idédebatt. Funderingarna ligger inte lång från mina egna vilket innebär att Laakso direkt kvalificeras till att länkas från In Your Face. Eftersom jag är så ödmjuk så önskar jag citera mig själv på området när det gäller att bygga framtidens Socialdemokrati. “För att åter klä den Socialdemokratiska bruden skall vi använda oss av något gammalt, något nytt, något lånat, något bytt men inget blått”

Laakso, vettig snubbe enligt In Your Face.

Krassman, In Your Face

3 kommentarer:

Anonym sa...

Erik har intressanta perspektiv men en löjligt rörig blogg. Annat är der här på IYF. Ordning och reda.

Claes Nordmark sa...

Tack för att du påminde mig om att jag missat att länka till Erik, Kippe - nu har jag också gjort det!

Krassman sa...

Claes: Din härmapa, kom på några egna att länka till istället. När skall jag bjuda dig på lunch, skall vi ta det nästa vecka eller ?