torsdag, juli 19, 2007

Något gott på semestern

Krögaren David Kallós är först ut att göra ett recept på våra hatade mördarsniglar. - Ofta försöker jag framhäva råvarans karaktär, här har jag gjort tvärtom, jag har dolt snigelsmaken allt vad jag har kunnat, förklarar David Kallós som gjort denna snigeltoast med bacon, lök och färsk chili.

Kanske på pizzan i framtiden ?!

Något för er som vill prova lite spännande mat på semestern, själv kämpar jag för att ta mod till mig och äta surströmming för första gången.

Krassman, In Your Face

2 kommentarer:

Anonym sa...

Why not??
Vad är skillnaden mellan mördarsniglar och vanliga sniglar som äts med fröjd för dyra slantar. Heja David Kalós!

Catarina sa...

Min dotter tog en smakbit när vi var i skogen och plockade blåbär, men hon verkade inte överförtjust. Och inte jag heller..