söndag, december 27, 2009

Sista Knuff topp 50-listan för 2009

Tittade just över utvecklingen på Knuffs topp 50-lista och kan återigen notera att det hänt en del. Grattis till Johan Westerholm som återigen noteras på ensiffrigt och som har bra häng på närmaste bloggarna. Hela listan med S-märkta bloggare på Knuff topp 50 ser ut enligt nedan, ökning av placering (+), minskning (-) eller oförändrat (oför) anges inom parentes efter varje blogg.

1. Peter Andersson (oför)
2. Alliansfritt Sverige (oför)
9. Mitt i steget (+1)
15. Kulturbloggen (+1)
17. Rödgrönt samarbete (+1)
25. HBT-Sossen (+3)
26. S-buzz (-1)
27. In Your Face (+2)
35. Peter Högberg (+1)
38. Veronica Palm (oför)
39. Claes Krantz (+1)
42. Bodströmsamhället (+2)
45. Erik Laakso På uppstuds (+1)

Förändringar som vi kan se gällande borgerliga bloggare är:

7. Kent Persson (+2)
12. Dick Eriksson (oför)
13. Mary X Jensen (oför)
16. Mark Klamberg (-2)
21. Johan Ingerö (oför)
28. Per Ankersjö (+4)
36. Magnus Andersson (-1)

Kanske har missat någon, hör av er i så fall. Som seden bjuder har vi inte mindre än 13 S-märkta bloggare på Knuff topp 50 listan. Annie Johansson från Centerpartiet hade förra veckan nu kommit in på en 50:e plats men har nu halkat utanför igen.

Krassman, In Your Face

1 kommentar:

Tokmoderaten sa...

Och att jag kämpat mig in på Topp-100 nämner du inte med ett ord, din jäkla byfåne!

Jag kommer med stormsteg, och har gått från plats 103 till plats 95 - det Du!

Om sedan du å Johan kunde kalla mig för "Tokmoderaten" i era länkningar så skulle det gå mycket bättre. Kolla bara knuff, era länkar till mig syns inte, märks inte! Och allt detta bara för att ni kallar mig massa fula saker istället... Fy bubblan!