lördag, mars 27, 2010

Veckans utveckling på Knuff-listan

Vi kan se att Alliansfritt Sverige dominerar kraftigt fortfarande men att försprånget till tvåan Peter Andersson har minskat till 750 poäng från förra veckans 948. Veckans lyft står helt klart den bloggande duon och kärleksänglarna på HBT-Sossen för. Alexandra och Åsa klättrar inte mindre än fem platser jämfört med förra veckan, stort grattis till er. Även ett stort grattis till Thomas Bodström som efter en het vecka med Beatrice Ask i fokus återigen kliver in på topp 50 på en 43:e plats. Vi noterar nu 15 NetRoots bloggare på listan och noteringarna för samtliga är enligt nedan.

1. Alliansfritt Sverige (oför)
2. Peter Andersson (oför)
6. Mitt i steget (oför)
11. Rödgrönt samarbete (oför)
14. Kulturbloggen (-1)
16. Röda Berget (+2)
17. Peter Högberg (-1)
19. HBT-Sossen (+5)
20. S-buzz (+1)
22. In Your Face (+1)
28. Ett hjärta rött (-1)
34. Claes Krantz (-1)
40. Veronica Palm (-1)
41. Martin Moberg (+1)
43. Bodströmsamhället (Ny)

Krassman, In Your Face

3 kommentarer:

Tokmoderaten sa...

Och att jag avancerade från plats 38 till plats 36 håller du käft om? Fy fan...

Krassman sa...

@Sura Moderaten
Nämen, nu får du väl vara lite snäll eller har du blivit lika bitter som Anders Borg?

Varför jag följer din utveckling med försiktighet just nu är för jag inte vill spela upp förväntningarna på dig alldeles.

Detta eftersom ditt fall till botten och ut från listan blir så tungt, när jag öppnar maskburken med avslöjanden kring din svullna lekamen.

Alexandra Einerstam sa...

Oj... kärleksänglar. Om Åsa bloggar ännu mer, kanske vi kan avancera ytterligare.