tisdag, april 10, 2007

Liberal skandal

Då är manegen krattad, mitt i den bjuder Folkpartiet på en blandning av Cabaré och burleskshow. Nej jag har inte! det var verkligen inte så! nej jag visste inte att! jag trodde det var en mail jag loggade in på! Det enda som saknas är de pålaggda skratten, modell billig serie på TV5. Raden av lama ursäkter och glidande undanflykter finner inga gränser. Oavsett vad som är sanningen i denna stinkande affär så kan man lätt konstatera att högt uppsatta inom Folkpartiet helt saknat omdömme eller medvetet låtit hungern över makten och landet Falukorv fått styra. Detta är inte en ensam person som agerat, man uppmuntrat och berömt människor som begått brott för att skaffa sig förhandsinformation.

Fuskpartiet Liberalerna, i var hems mail.....

Jag kanske låter som en bitter förlorare men jag tänker aldrig förneka att vi Socialdemokrater förlorade valet, det klarade vi nämligen helt själva utan Fuskpartiet liberalerna. Svensk valrörelse har visat sitt lägsta moraliska omdömme och jag är helt övertygad att de största förlorarna är Folkpartiet. Att få förtroende är det svåraste som finns, att missta den är det lättsta som kan ske.

Krassman, In Your Face

Andra bloggar om: , , , ,

4 kommentarer:

Alexandra Einerstam sa...

Har du sett dokumentären Spionskolan? http://svt.se/svt/play/video.jsp?a=721640

Kanonbra dokumentär. Fp spionerar inte bara på andra, de spionerar på varandra också!

Alexandra Einerstam sa...

Länka på du bara Krassman. Sedan får du lära mig hur man rekommenderar andra bloggar på sin sida!

Pezhman Fivrin sa...

Det e bara att länka Kippe!:)

Anonym sa...

Haha, "burleskshow"