torsdag, februari 15, 2007

Tänk att mitt hjärta ryms i den lilla handen

På lördag är det hans dag. Trodde aldrig det skulle bli så här. Jag visste att han skulle komma men jag hade inte planerat för det, typiskt mig eller…… Han var lika oväntad som en borgerlig valseger men vadå, nu är han här och han är det vackraste som finns. Saknar honom varje dag, det känns som jag glömt något hela tiden. Saknaden lämnar något tomt inom mig. Jag springer på mina möten och tjatar istället, kommer hem när han har lagt sig.

Känner mig som en riktig sopa ibland. Idag fick jag i alla fall ha honom hos mig innan han somnade helt utmattad. Grattis Theodor, på lördag fyller du 1 år. Ditt första och pappa lovar att han skall vara hemma mer nästa vecka.

Theodor Johannes Krassman, den lilla saten........

Krassman, In Your Face

3 kommentarer:

Anonym sa...

blir alldeles tårögd så här direkt på morgonen... måste nog brygga lite starkt kaffe.

Pussa Theodor den gosingen, hoppas ni får en fin födelsedag och Olivia hälsar att han borde få en pånni i födelsedagspresent...

Krassman sa...

Ulrika: Jag skall ge honom hela världen, eller i alla fall en Socialdemokratisk valseger 2010.
Hälsa Olivia att det var en jätte bra idé, kanske blir lite väl trångt här hemma i vår lilla tvårummare bara.

Karin Berg sa...

Det var mig en sötis..sonen då menar jag.Och hoppas han har en alldeles underbar första födelsedag.