lördag, mars 03, 2007

Party i Värmland

Idag så har vi stor invigningsfest i ny klubblokalen i Kristinehamn. Innan vi kan gå på fest så måste vi naturligtvis göra oss fina och det gör vi på Kingsroad Tattoo. Just nu så sitter jag vid deras dator och bloggar medan Rebecca håller på för fullt att måla min kompis Lazzlo.

Rebecca målar fläsk.......

Tänkte hon skulle måla lite på mig senare om vi hinner innan vi måste förbereda kvällens fest. Är ni i Kristinehamn någon gång och vill sätta lite färg på livet så sväng förbi Patrik och Rebecca på Kingsroad Tattoo.

Krassman, In Your Face
Inlägget är pingat på intressant.se
Andra bloggar om: ,

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad blev det för en målning på dig? =)

Anonym sa...

Tack för i hegen, Suveränt party och umgänge!! Från Skepparen med ett blått ben efter en flygtur genom bar taket (tack Lazzlo för att du stod under mig!) och helt förvirrad om han ska byta Mc stil! men just nu tvättar och städar efter att inte kunna sova i natt, men mest av allt väntar på att få åka tillbaka till det andra livet i värme, parraplydrinkar och pomfritt på axlarna!

Krassman sa...

Lisa: Tyvär så blev det inget. Hade inte tid att göra det som jag ville så till nästa resa blir det bara måla istället och inget party.

Anonym sa...

Synd, jobbigt när tiden inte räcker till. Jag har länge funderat på nån målning men aldrig hittat nåt som passar..