tisdag, mars 11, 2008

Stina hoppar vidare

Jumping Stina Lundberg Dabrowski hoppar av "Debatt" i SVT, mitt under pågående säsong. I ett pressmeddelande uppger hon att det beror på meningsskiljaktigheter kring hur programmet ska göras. Efter att ha sett ett par program så förstår jag vad meningsskiljaktigheter består av.
Dags för dig att hoppa vidare Stina....

Det har inte gjorts speciellt bra och jag tycker inte att Stina har haft rutin eller styrka för att hålla vissa av debatterna som genomförts. Jag tror helt enkelt att hon passar bättre för att leda nöjesprogram. Sedan så har valet av ämnen varit ganska märkligt ibland. Stina ville bland annat ha med Tito Beltran i ett av programen men då sa SVT stop. Nu hoppar Stina vidare och vi får väl se vart hon landar.

Krassman, In Your Face

2 kommentarer:

Anonym sa...

Här har jag inga kommentarer men hennes senaste program har varit en katastrof,

Anonym sa...

Stina har väl alltid varit en virrpanna i debattsammanhang. Passar som sagt bäst i småputtria soffprogram där hon själv är i centrum. Som alla i den branchen är det ju hennes ego det handlar om. När nån annan tar kontrollen - och hon tappar den blir Stina putt och hoppar av.