söndag, januari 18, 2009

Multikommunikationsbenägenheten sitter i

Det var lika bra att göra som Hartman och tant oppositionsråd och kolla vilken politisk inriktning man uttrycker på sin blogg. Bloggparti.se är en testsajt av uclassify's text-
klassificeringsteknik och metodiken har varit att ta ca 100 bloggare från varje parti från bloggportalen och sedan använda deras texter för klassificering med uClassify. Så här ser resultatet i alla fall ut för In Your Face och någon aha-upplevelse kanske det inte blev, mer åt en jaha-upplevelse. Ovsett så känns det ju skönt att jag i alla fall är lika multikommunikationsbenägen som vanligt och att politiken aldrig lär bli något statiskt i mina ögon.


Krassman, In Your Face

2 kommentarer:

Catarina sa...

Ja, det där var ju kul. Jag fick en jättehög miljöpartistapel, men lyckades inte länka in den i min blogg. men ändå...

Krassman sa...

Catarina: Jag tog och gjorde en print scrn av mitt resultat för att lägga den på bloggen. Skönt att min stapel som var minst var Kd, så jag inte behöver gå och ha dåligt samvete.