söndag, juni 27, 2010

På grund av anledning

Till mitt stora förtret upptäckte jag idag att jag missade att publicera förra söndagens reflektion över NetRoots bloggarna på Knuff listan. Jag känner mig tvingad att hänvisa till postroyalistisk bröllopsyra som ställde hela helgen på ända. Nu har den emellertid lagt sig och jag är åter med i leken.

Alliansfritt Sverige skuggar allt jämt Politikerbloggen i toppen på listan och mellan dessa två skiljer 193 poäng. Värt att notera är att Peter Andersson nu avancerat till en 3:a plats med en marginal till Kent Persson på feta 3 poäng. Största klättringen på listan gör Ulrika Falk som kliver 8 platser uppåt. Största raset gör Jinge med tre platser, noterar även att Thomas Bodström med Bodströmsamhället åter gör entré på listan. Övriga Nätrötter enligt nedan:

2. Alliansfritt Sverige (oför)
3. Peter Andersson (+1)
12. Mitt i steget (+2)
13. Kulturbloggen (-1)
15. Röda Berget (oför)
17. Peter Högberg (+1)
18. In Your Face (+2)
22. HBT-Sossen (+1)
25. S-buzz (-1)
26. Martin Moberg (+2)
28. Svensson (-1)
30. Storstad (-1)
32. Claes Krantz (-1)
37. Ulrika Falk (+8)
38. Ett hjärta rött (-6)
40. Jinges Web&Fotoblogg (-3)
48. Bodströmsamhället (NY)

Krassman / In Your Face

Inga kommentarer: